سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو وسیله ای است که برای عقیم سازی ابزارهای مختلف - لوازم آرایشی ، جراحی ، دندانپزشکی ، تجهیزات مورد استفاده در سالن های طب زیبایی ، سالن های پیرسینگ و استودیوهای تاتو طراحی شده است. علاوه بر این ، به لطف توسعه فناوری ، اتوکلاوها در حال حاضر بسیار کوچکتر از گذشته هستند ، در عین حال آنها همچنان به افزایش توانایی های خود ادامه می دهند - 

به عنوان مثال استفاده از آنها سریعتر و آسان تر است. علاوه بر این ، قیمت چنین دستگاه هایی در حال کاهش است ، و آنها را بیشتر در دسترس و مقرون به صرفه می کند. آنها بخشی اساسی از تجهیزات هر یک از سالن های فوق الذکر هستند ، زیرا عقیم سازی م theثر پایه ای برای عملکرد بهداشتی و ایمن چنین سالن است. اتوکلاو نوعی مخزن گرم کننده مهر و موم شده و مهر و موم شده است که برای فرآیندهای شیمیایی استفاده می شود. با تشکر از دیواره های ضخیم داخل محفظه آن ، می توان فشار بالا را حفظ کرد و برای اعمال درجه حرارت بالاتر ، که عقیم سازی موثرتر را تضمین می کند ، بسیار مهم است.

 علاوه بر این ، تراکم بخار آب منجر به آزاد شدن انرژی می شود ، که میکروارگانیسم های مضر را به طور کامل از بین می برد. اتوکلاو ، به لطف ساختار خود ، اجازه می دهد تا فرآیند عقیم سازی با استفاده از فشار بالا و بخار ، که میکروارگانیسم ها ، از جمله ویروس ها و باکتری های خطرناک و تمام اشکال اسپور آنها را از بین می برد ، انجام شود. استفاده از اتوکلاو فشار بخار یکی از موثرترین روشهای عقیم سازی است.

عقیم سازی با تعریف ، فرآیند از بین بردن همه اشکال زنده میکروارگانیسم ها ، از جمله اشکال اسپور است. از نظر جسمی ، شیمیایی یا مکانیکی قابل انجام است. ابزاری استریل - یعنی پس از یک فرآیند عقیم سازی - برای بدن انسان کاملاً ایمن است. برای موثر بودن ضدعفونی کردن ، مواد باید به درستی آماده شود ، فرآیند باید به درستی انجام شود و ابزارها باید پس از عقیم سازی به درستی ذخیره شوند.

https://autoclave1400.mystrikingly.com/