سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه اتوکلاو ازمایشگاهی

اتوکلاو توسط چارلز چمبرلند در سال 1879 برای استفاده پزشکی و علمی دوباره اختراع شد. چمبرلند میکروب شناس بود و با لویی پاستور کار می کرد. به طور کاملاً تصادفی ، وی واکسنی برای وبا مرغ تهیه کرد. او در تعطیلات رفت و فراموش کرد که این بیماری را به برخی مرغ ها تزریق کند. وقتی برگشت ، ظرف شیشه باکتری را که هنوز در آنجا بود دید و تصمیم گرفت به هر حال آن را به مرغ ها تزریق کند. با کمال تعجب آنها نمردند. وقتی این موضوع را به پاستور گزارش داد ، به او گفته شد که فرم تازه ای را به همان مرغ ها تزریق کند. آن مرغها نمردند. او واکسنی پیدا کرده بود. این تیم همچنین کشف کرد که یک شکل ضعیف شده از یک بیماری می تواند به عنوان یک واکسن عمل کند.

چگونه اتوکلاو کار می کند

مواردی که باید اتوکلاو شوند تحت فشار زیاد تحت درجه حرارت تدریجی قرار می گیرند تا زمانی که به 121 درجه سانتیگراد برسند و سپس حدود 15-20 دقیقه بخارپز می شوند.

اتوکلاو اجازه می دهد تا بخار در اطراف موارد داخل محفظه جریان یابد. مدت زمان و دمای لازم برای عقیم سازی به مواردی که باید عقیم شوند بستگی دارد و اینکه آیا بسته بندی شده اند یا مستقیماً در معرض بخار هستند. اشیا باید از هم جدا شوند تا بخار بتواند به طور یکنواخت در بار نفوذ کند. بخار می تواند به شکافهای کوچک برسد و می تواند تمام باکتریها ، ویروس ها و هاگ باکتری ها را از بین ببرد.

از اتوکلاو می توان برای از بین بردن میکروارگانیسم ها ، بهبود کامپوزیت ها ، لاستیک ولکانیزه و برای سنتز گرمابی استفاده کرد. اتوکلاو یک روش بسیار قابل اطمینان برای عقیم سازی و ضد عفونی ظروف شیشه ای آزمایشگاه ، ابزار پزشکی و مواد زائد ، معرف ها و سایر رسانه ها است.فروش اتوکلاو آزمایشگاهی می تواند قارچ ها ، باکتری ها ، هاگ ها ، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها را در ابزارهای جراحی مانند پوست سر ، پنس ، قیچی و سایر مواد فلزی غیرفعال کند.